کشتار مسلمانان ميانمار هلوکاست به معناي واقعي است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 983
نویسنده : آرمان حسيني

فرهاد نظريان دبير سياست خارجي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نسل‌کشي مردم مسلمان ميانمار گفت: نسل کشي در ميانمار، نشان‌دهنده ترس غرب از بيداري اسلامي در جهان است.

وي در رابطه با اقدام وحشيانه بودايي‌هاي افراطي به نسل كشي مسلمانان ميانمار افزود: مسلمانان ميانمار حدود يک ميليون نفر از جمعيت اين كشور را تشکيل مي‌دهند ولي همين جمعيت کم باعث ايجاد وحشت و رعب از تزلزل پايگاه حکومت برمه شده كه به دنبال آن كشتار مسلمان را پيش گرفته اند.

نظريان با توجه به سكوت اين مسئله در رسانه ها تصريح کرد: نسل‌کشي مسلمانان ميانمار از سوي آمريکا و صهيونيست‌ها حمايت مي‌شود و کمتر رسانه اي  نسبت به اين مساله واکنش نشان مي دهد.

دبير سياست خارجي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه گفت: نکته قابل تأمل ديگر غير از سکوت رسانه‌ها اين است که سازمان‌ها و مجامع مدعي حقوق بشر هم منفعلانه موضع گيري کرده و هيچ واكنشي نسبت به اين مسئله نشان نمي‌دهند.

وي نسل‌کشي مسلمانان را عملي تروريستي و ضد انساني دانست و تصريح کرد: اين عمل، هلوکاست به معناي واقعي است.

نظريان با اشاره به سکوت مجامع بين المللي نسبت به اين اقدام خاطر نشان کرد: با وجود در خفا قرار دادن اين مسئله، کشور اندونزي حکم "جهاد مقدس" را صادر کرده  و اين الگويي است براي ديگر کشورها که به حمايت از مردم مظلوم ميانمار بپردازند.وي در پايان با اشاره به اينکه ايران نسبت به اين فجايع سکوت نمي کند گفت: وزارت امور خارجه نسبت به اين مسئله دقت بيشتر و حمايت خود را در برابر ظلم هاي وارده به مسلمانان ميانمار نشان دهد و از منازعات دروني کاسته و به اتفاقات جهان اسلام توجه بيشتري داشته باشد.

لینک در باشگاه خبرنگاران






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: