مقاومت رمز پيروزي لبنان و الگويي براي جهان اسلام است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 792
نویسنده : آرمان حسيني
دبير سياست خارجي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي گفت: مقاومت در برابر ظلم همواره رمز پيروزي مسلمانان است و پيروزي جنگ 33 روزه لبنان و مقاومت در برابر اسرائيل الگويي براي تمام جهان است.
فرهاد نظريان دبير سياست خارجي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به روز مقاومت اسلامي و پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه گفت: نيروي هر چند کوچک حزب الله لبنان پيروزي بزرگي در برابر رژيم صهيونيستي کسب کرد و اين پيروزي ناشي از تفکر عميق و اعتقادات آنها بود.

وي افزود: در تمامي جهان انقلاب‌هايي رخ داده اما به خاطر نبود استقامت به شکست منجر شده ولي بايد توجه داشت استقامت رمز پيروزي لبنان بر رژيم غاصب اسرائيل بود.

نظريان با بيان اينکه بايد بر اتفاقات جنگ 33 روزه واکاواي دوباره‌اي داشت، تصريح کرد: جنگ لبنان نقشه جامع آمريکا، صهيونيست، و انگليس بوده که عليه لبنان طراحي کرده بودند؛ اما حزب الله لبنان با مايه‌هاي عميق تفکر شيعي و حمايت از مظلومان وارد ميدان مبارزه با رژيم صهيونيستي شد و به دليل همين تفکر بود که به پيروزي دست يافت.

وي اظهار داشت: بايد يک روايت فتحي از اين جنگ 33 روزه ساخته شود و به تمام کشورهايي که بيداري اسلامي را در سياست خود قرار داده‌اند توزيع کنند و مشاهده کنند که مقاومت در جهان اسلام همواره پيروز بوده و اين پيروزي الگويي براي تمام جهان اسلام است.

دبير سياست خارجي بسيج دانشگاه علامه طباطبايي خاطر نشان کرد: نقش ايران در صدور فرهنگ مقاومت بسيار بزرگ بوده و ايران به عنوان سردمدار محور مقاومت محسوب مي‌شود چرا که جنگ عليه طاغوت و 8 سال دفاع مقدس در مقابل رژيم بعثي عراق، الگويي براي همه مسلمانان جهان اسلام است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: